Interactive Voice Response definities

Zoek op

Interactive Voice Response

Interactive Voice Response logo #10074DEFINITIE - Techniek waarbij, door het koppelen van computers aan het het telefoonnetwerk, het mogelijk wordt om gebruikers, zonder menselijke interventie, interactief, te woord te staan.
OMSCHRIJVING - IVR is een CTI-techniek die vandaag de dag niet meer is weg te denken uit een call center of uit customer contact centers. De beller kan door ...
Gevonden op https://encyclo.nl/lokaal/10074

Interactive Voice Response

Interactive Voice Response logo #10441Geautomatiseerd systeem dat reageert op een combinatie van spraak- en toetscommanco`s.
Gevonden op https://encyclo.nl/lokaal/10441

Interactive Voice Response

Interactive Voice Response logo #11075Geautomatiseerd systeem dat reageert op een combinatie van spraak- en toetscommanco's.
Gevonden op https://encyclo.nl/lokaal/11075

interactive voice response

interactive voice response logo #11407(IVR) (ITIL Serviceproductie) Een vorm van automatische gespreksverdeling die invoer van gebruikers zoals toetsaanslagen en gesproken commando's accepteert om de juiste bestemming voor inkomende telefoongesprekken te bepalen.
Gevonden op https://encyclo.nl/lokaal/11407

Interactive voice response

Interactive voice response logo #10756Indien een IVR-systeem de functie van beantwoorden vervult spreekt men van een 'inbound' (inkomend) systeem. Organisaties kunnen kiezen om een IVR-systeem te integreren in hun telefooncentrale of om deze buiten de bedrijfsmuren te plaatsen in een zogenaamde 'hosted' of 'managed' IVR-oplossing.
Gevonden op https://nl.wikipedia.org/wiki/Interactive_voice_response
Geen exacte overeenkomst gevonden.